وکلا در زمینه های مختلف عمل کار می کنند

Expert Author Charles Edward
وکلا در زمینه های مختلف عمل به منظور فراهم کردن طیف گسترده ای از خدمات حقوقی کار می کنند. از قانون اداری به قانون ساخت و ساز, و از شرکت ها و قانون کسب و کار به قانون خانواده, حرفه ای قانونی فراهم تخصص به منظور فراهم کردن راه حل های سفارشی, بسیار انعطاف پذیر برای مشتریان خود.

بیایید نگاهی به مناطق مختلف عمل است که وکلا در تخصص:

اداری
این منطقه از عمل قانونی تضمین سازمان های دولتی به کار قانونی, و در انطباق با مجلس. جلسات را قبل از دادگاه, پانل ها و تخته نظارتی. به عنوان پایتخت استانی, این تمرکز بسیار مهم برای وکلا برای ویکتوریا قبل از میلاد است.

ساخت و ساز
ساخت و ساز همچنان به قدرت اقتصاد کانادا, بنابراین متخصصان در این زمینه در تقاضای بالا هستند. کارشناسان حقوقی توصیه مشتریان در جنبه های مختلف پروژه های, مانند پیروی از مقررات و مدیریت ریسک, همچنین سهل انگاری حرفه ای, تهیه پیش نویس پیوندها سازنده (و حل اختلافات مربوط به کسانی که پیوندها), و همچنین طراحی و مهندسی.

شرکت ها و کسب و کار
این شامل کمک به کسب و کار ایجاد شرکت های بزرگ به اشتراک گذاری سازه ها و انجمن های دیگر, و همچنین فراهم کردن مشاوره مالیاتی, تهیه قراردادهای تجاری و اجاره, کارمند جبران خسارت برنامه ریزی مانند گزینه های سهام, و قرارداد اختلافات. این منطقه بزرگ قانون است که یک عنصر کلیدی از موفقیت کسب و کار به عنوان یک کل است.

جنایی
اگر شما با متهم شده اند, و یا یک قربانی اختلال رانندگی و سایر جرایم رانندگی شده است, سرقت, تقلب و سایر جرایم اموال, و یا هر جرایم جدی دیگر, از جمله قتل, وکلا که ممکن است قادر به کمک به وجود دارد.

استخدام
قانون استخدام یکی دیگر از عناصر بزرگ قانونی است. وکلا می تواند کمک در تعدادی از حالات مختلف از جمله غیر قانونی اخراج و ناتوانی ادعا قرارداد کار حقوق بشر و گزینه های سهام کارکنان و برنامه های تشویقی.

محیط زیست
قانون محیط زیست نیز یک عمل مهم در شهرستان. این منطقه از فقه را پوشش می دهد همه چیز را از محیط زیست, انرژی, ایمنی و بهداشت امور اجرای نظارتی, به دفاع برای لباس شهروند خصوصی و یا در یک ادعا در برابر یک دولت و یا بدن نظارتی. این است که به طور معمول یکی از مناطق پیچیده ترین قانون, و نیاز به یک رویکرد چند رشته ای شامل حرفه ای با طیف گسترده ای از تجربه و تخصص.

املاک و وصیتنامه و تراست
برنامه ریزی املاک یک فعالیت اساسی حمایت و تسهیل شده توسط وکلا است. این منطقه از عمل می تواند کمک به جلوگیری و یا واسطه اختلافات و حفظ ثروت خانواده, را پوشش می دهد و وصیت نامه و اسناد دیگر, برنامه ریزی املاک, ایجاد تراست, و قدرت وکیل.

Commentaires

Articles les plus consultés