سیدنی, سال قبل از میلاد ایده های هتل

Expert Author Charles Edward
در حالی که بسیاری از قایقرانان را انتخاب کنید به ماندن یک شبه در سیدنی در یکی از سه تفرجگاه زیبا است که خط اسکله, بازدید کنندگان دیگر از دست ندهید در یک فرصت عالی برای ماندن در سیدنی, و به جای سفر نسبتا طولانی در را به ویکتوریا برای پیدا کردن یک هتل. این شرم است چرا که این جامعه ساحلی کوچک یک محل عالی برای ماندن است; در اینجا برخی از ایده های سیدنی قبل از میلاد هتل.

سیدنی, واقع در بالای شبه جزیره سانیچ, در مورد 30 دقیقه در شمال ویکتوریا در جزیره ونکوور جنوبی, یک مقصد توریستی محبوب است. سیدنی محبوب با ادم برفی تلاش برای فرار از زمستان های سرد مرکزی کانادا است, و همچنین بازدید کنندگان امریکایی زندگی در سراسر تنگه گرجستان در ایالت واشنگتن.

بسیاری از این بازدیدکنندگان امریکایی از طریق کشتی انکورتس وارد می شوند. ترمینال در کنار پارک تولستا واقع, در دیوانه درایو. چند ارزان وجود دارد, هتل ها تمیز و زیبا واقع در سراسر از تولستا پارک. این منطقه یک محل عالی برای ماندن است چرا که نزدیک به یک ساحل شنی طولانی است, تفرجگاه ساحلی طولانی, و دیوانه درایو خود را محبوب به عنوان یک دنباله دوچرخه سواری سفر از سال قبل از میلاد کشتی ترمینال در سوارتز خلیج تبدیل شده است تمام راه را به ویکتوریا.

دیگر بازدید کنندگان به سیدنی را انتخاب کنید به ماندن در شهر اصلی خود را. چندین هتل در امتداد خیابان 1 وجود دارد, فقط قدم دور از ساحل اقیانوس سیدنی. نوشته اصلی یک ترمینال ریلی, این منطقه یک مکان فوق العاده برای ماندن است چرا که نزدیک به یک مرور چوبی نسبتا جدید و اسکله که خاموش به اقیانوس است, و محبوب با ماهیگیر و خانواده امیدوار به گرفتن خرچنگ دانجنس است. این منطقه همچنین نزدیک به ساحل شیشه ای, نام برای کوچک, قطعات فرسوده و گرد از شیشه ای که از روز ساحل به عنوان یک کوره و اسکله در حال بارگذاری باقی می ماند.

پای چراغ خیابان همچنین دارای چندین خوب, هتل های جدید, هر کدام با دیدگاه اسکله از تفرجگاه ساحلی و جزایر خلیج فارس. همچنین ناهار خوری خوب در پایین چراغ وجود دارد, به علاوه اسکله دیگر با یک بازار ماهی تازه. این یک محل عالی برای ماندن است, به عنوان مقدار زیادی برای انجام و دیدن وجود دارد, و مقدار زیادی از مکان به راه رفتن.

3 خیابان سیدنی ویژگی های چند تخت خواب و صبحانه. یک بار دیگر, این منطقه نزدیک به مرکز شهر کوچک سیدنی است, که برای بسیاری از کتابفروشی ها استفاده می شود معروف تبدیل شده است. سیدنی در واقع یکی از معدود "شهرهای کتاب" در جهان است, است که دلیل به اندازه کافی برای اقامت یک شبه.

مهم نیست که شما انتخاب می کنید به ماندن در سیدنی, شما همیشه نزدیک به دریا خواهد بود, و همچنین شهر جذاب.

سیدنی یک محل عالی برای اقامت است, با مقدار زیادی از هتل ها را انتخاب کنید.

Commentaires

Articles les plus consultés