امکانات تورکس و کایکوس توچال

Expert Author Charles Edward
استراحتگاه تورکس و کایکوس مقدار زیادی از امکانات و همه چیز را به انجام.

تم اب همیشه در استراحتگاه های تورکس و کایکوس حضور دارد. استخر که به طور معمول احاطه حیاط باغ مرکزی, و این استخر همه کانال متصل, ارایه مقدار زیادی از فرصت ها برای صمیمیت. رخسدینگ غار کوچک دیگر ویژگی های معمولی هستند, و بسیاری از استراحتگاه پیشنهاد ساحل استخر شنا, که مناسب برای کودکان و یا حفظ حریم خصوصی است. واترز فیروزه ای زیبا از کاریببین همیشه در دست نزدیک.

ورزش و دوچرخه سواری نیز محبوب هستند و این فعالیت ها به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به طور کامل از تورکس و کایکوس قدردانی کنند. بسیاری از هتل ها توچال فراهم می کند استفاده رایگان از قایق, تجهیزات بادسواری, و دنده لوله تنفس در طول روز, در حالی که دوچرخه اغلب از سپیده دم تا غروب در دسترس هستند. دوچرخه سواری یک راه عالی برای دیدن جزیره است - ترکیبی از چشم انداز صاف و چند اتومبیل را ترک و کایکوس بهشت برای دوچرخه سواران.

Providenciales یک جزیره در جزایر ترکس و کایکوس زنجیره ای است مشهور جهان برای غواصی. این جزیره توسط یکی از سومین بزرگترین صخره های مانع در جهان احاطه شده, که خانه را به میلیون ها مرجان است, ماهی گرمسیری و دیگر حیات وحش زیر دریا - حتی دلفین ها, لاک پشت های منقار دار, اشعه مانتا, و کوسه پرستار. گشت و گذار غواصی اغلب می تواند توسط توچال مرتب شود.

تنیس در یک دادگاه همه هوا از اوایل صبح تا اواخر شب بازی.راکت ها تهیه می شوند و درس های خصوصی همیشه برای مهمانان در دسترس هستند که می خواهند بازی خود را بهبود بخشند.

مهمانانی که می خواهند در طول تعطیلات خود در شکل باقی بمانند می توانند از سالن های ورزشی تناسب اندام ترک ها و استراحتگاه های کایکوس بازدید کنند. ترین دستگاه های ورزشی از ویژگی های مرحله, دوچرخه ثابت و تردمیل.

تورکس و کایکوس 18 سوراخ هستند, 72-البته مسابقات قهرمانی همتراز در باشگاه گلف در جزیره مشیتینسیالس. باشگاه شهرت به عنوان یکی از بهترین و چالش برانگیز ترین زمین های گلف در کاریبیان است. دوازده هکتار از دریاچه های داخلی و مارش را به این باشگاه یکی از جاذبه های کلیدی برای بازدید کنندگان تورکس و کایکوس.

Commentaires

Articles les plus consultés